Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2024 Indonesian Journal Of Civil Engineering Education
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Daniel Jesayanto Jaya
Mahasiswa S3 Pendidikan Teknologi dan Kejuruan, Sekolah Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia
Indonesia
Taufik Wisnu Saputra
Dosen S1 Pendidikan Teknik Mesin, Fakultas Keguruan dan Ilmu Pendidikan, Universitas Sebelas Maret, Jawa Tengah, Indonesia
Indonesia
Putu Sudira
Profesor S3 Pendidikan Teknologi dan Kejuruan, Sekolah Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia
Indonesia
Mochamad Bruri Triyono
Profesor S3 Pendidikan Teknologi dan Kejuruan, Sekolah Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia
Indonesia
Sutarto Sutarto
Profesor S3 Pendidikan Teknologi dan Kejuruan, Sekolah Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia
Indonesia
Shilmi Arifah
Dosen S1 Pendidikan Teknik Bangunan, Fakultas Teknik, Universitas Negeri Jakarta, Daerah Khusus Ibukota Jakarta, Indonesia
Indonesia
Nuur Lailatur Rahmah
Alumni Pendidikan Teknik Sipil dan Perencanaan, Fakultas Teknik, Universitas Negeri Yogyakarta, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia
Indonesia
Arif Muhammad Yusuf
Alumni Pendidikan Teknik Sipil dan Perencanaan, Fakultas Teknik, Universitas Negeri Yogyakarta, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia
Indonesia
Septarani Krista Diella
Mahasiswa S1 Akuntansi, Fakultas Ekonomi dan Bisnis, Universitas Terbuka, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia
Indonesia
The PDF file you selected should load here if your Web browser has a PDF reader plug-in installed (for example, a recent version of Adobe Acrobat Reader).
If you would like more information about how to print, save, and work with PDFs, Highwire Press provides a helpful Frequently Asked Questions about PDFs.
Alternatively, you can download the PDF file directly to your computer, from where it can be opened using a PDF reader. To download the PDF, click the Download link above.